eWallet یک برنامه آنلاین است که به شما امکان می دهد پول معاملات آنلاین را واریز و مدیریت کنید. برای بسیاری از افراد، راهی مناسب برای داشتن بودجه آنلاین برای خریدهایی مانند بلیط هواپیما یا اشتراک های جریانی، بدون نیاز به کارت اعتباری آنهاست. برای اینکه یک برنامه مدیریت پول مانند آن یک دیجیتال یا eWallet تلقی شود، باید با شرایط خاصی متناسب باشد. اول، اینکه باید بتواند پول را برای مدت زمان قابل توجهی در حساب دیجیتال شما نگه دارد، دقیقاً مانند یک حساب بانکی.

نکته دوم، این امکان را به شما می دهد که وجوه خود را از eWallet به کارت اعتباری یا حساب بانکی خود برگردانید. وجه اشتراک این برنامه ها این است که همه آنها به ویژه برای پرداخت وجه بین افراد (P2P) ، مشتریان و مشاغل و مشاغل به مشاغل دیگر ساخته شده اند.

از میان ده ها وب سایت و برنامه eWallet، کدام یک برای شما مناسب است؟ آیا در صورت انتقال پول اصلی به خارج از کشور، آیا شما به eWallet نیاز دارید؟ ما eWallets را از سراسر وب با تمرکز ویژه بر روی گلدانهای بزرگ و بزرگتر مانند Paypal یا Skrill با تمرکز بیش از حد بر نرخ ارز آنها برای پرداخت های بین المللی بررسی می کنیم. اگر هدف شما انتقال پول به صورت دیجیتالی به شخص دیگری است و شما سعی دارید بانک را دور بزنید تا از هزینه های سنگین و طولانی مدت جلوگیری کنید، باید بهترین شرکت های انتقال پول بین المللی را در نظر بگیرید. شرکت هایی مانند TransferWise معروف در دنیا به شما امکان می دهند بودجه خود را تأمین کنید انتقال از طریق بدهی- کارت اعتباری یا انتقال بانکی داخلی به حساب شخص ثالث، به عبارت دیگر شما لزوماً به eWallet نیازی ندارید.