فعالیت های بازرگانی برای تمام افراد جامعه و برای اقشار مختلف تعاریف مختلفی دارد، اما با توجه به زبان مشترک همه در این سیستم تعاریفی موجود هستند و تمام این فعالیت ها در شرکت فرتاک یا peximal صورت نمی گیرد. شرکت فرتاک به خاطر جایگاه خاص خود در بازار بین الملل در سیستم بازرگانی، هر فعالیتی را انجام نمی دهد، اما فعالیت های آن که در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد، تمام توان خود را اعم از داخلی و خارجی در اختیار کسب و کار ها می گذارد تا بتواند در این سیستم خلق ارزش جدیدی برای کسب و کارها انجام دهد.

فعالیت های بازرگانی شرکت فرتاک یا پکسیمال شامل:

  • طراحی برند جدید یا rebrand: بنا به شرایط فعلی کشور در بحث تحریم و عدم توان بازرگانان و کسب و کار های داخلی برای ارتباط و معاملات با کشور های خارجی شرکت فرتاک خدمت جدیدی را ارائه می دهد که مجموعه های مختلف با ثبت شرکت جدید و برند جدید در کشور ارمنستان می توانند بدون داشتن دغدغه از تحریم وارد بازار کشور های اروپایی و کشور های اتحادیه اوراسیا شوند و بازار مناسبی برای صادرات خود فراهم کنند.
  • نمایشگاه دائمی و موقت و کارناوال های کسب و کار: یکی از مهم ترین روش های فروش و تبلیغات حضور در نمایشگاه های مختلف تخصصی و غیر تخصصی می باشد. شرکت فرتاک با توجه به ارتباطات و رزومه خود در کشور ارمنستان توان برگزاری نمایشگاه را به صورت دائم یا موقت دارد که ظرفیت مناسبی برای کسب و کار معرفی کسب و کار ایرانی در بازار کشور های CIS می باشد.
  • انتقال تکنولوژی: کشور ارمنستان از لحاظ سرمایه پذیری خارجی رتبه چهارم را در کل دنیا داراست و دارای امکانات مناسبی برای تولید صنعتی یا مونتاژ و بسته بندی را داراست. با توجه به امکانات موجود در شرکت فرتاک در بحث گرفتن تسهیلات و امکانات در ارمنستان توان انتقال تکنولوژی برای کارخانجات ایران محیا می باشد.
  • برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید