در مجموعه هلدینگ فرتاک و در واحد شتابدهی به روش های نوین فعالیت های از قبیل استعدادیابی، ایده پردازی، روش های درآمدزایی، روش های سرمایه گذاری، روش های تبلیغات، امکان سنجی، بازاریابی، بازارسازی، بازارسنجی، راه اندازی کسب و کار، فعالیت های توسعه کسب و کار، طراحی طرح ها و نقشه های مدیریتی مورد نیاز، مشاوره مدیریتی، مشاوره مالی و … انجام می شود که به طور اختصار به چند نمونه از فعالیت های کلیدی و مورد نیاز هر کسب و کار که در مجموعه ارائه می شود اشاره می کنیم.

دوره از ایده تا بیزینس: این دوره شامل ۶ دوره کارگاه آموزشی است:

1- مجوز ها و زیر ساخت راه اندازی کسب و کار
2-  دوره روش های درآمد زایی کسب و کار
3-  چگونگی طراحی سیستم و ساختار کسب و کار
4- راه های توسعه کسب و کار
5- تبلیغات برتر
6- چگونه کسب و کار موفق باشیم

مشاوره سرمایه گذاری و جذب سرمایه

بنا به ارزیابی اولیه در ورود استارت آپ به مجموعه شتابدهی و کشش این کسب و کار به مشاوره هایی توسط شتابدهنده به استارت آپ داده می شود که از روش های مختلف جذب سرمایه صورت می گیرد. به طور مثال جذب سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر، جذب سرمایه از شرکت های فرشته کسب و کار، سرمایه گذاری بخش خصوصی از طریق شخصیت حقوقی، سرمایه پذیری از طریق بازار سرمایه و بورس، سرمایه پذیری ازطریق بازار پول یا بانک.

امکان سنجی

در این بخش میزان موفقیت راه اندازی کسب و کار از روش های موجود در بازار صورت می گیرد که هلدنیگ فرتاک امکان سنجی های خود را نه تنها در بازار داخل کشور بلکه در بازار بین المللی نیز انجام می دهد.

بازاریابی، بازارسازی، بازارسنجی

این فعالیت بعد از تولید نمونه اول محصول یا خدمات استارت آپ صورت می گیرد که با توجه به مشاوره های تیم شتابدهنده با استفاده از روش های سنتی یا نوین بازار مورد نیاز استات آپ تامین می شود.